Ügyfél-irányítási rendszer

Az önkormányzatok többségében még ma is csak egyszerű sorszámosztás szerinti ügyfélfogadást valósítanak meg, amely gyakorlatilag az ügyfelek sorba rendezését és behívását végzi el. Cégünk több mint 10 éves fejlesztői munkával speciálisan okmányirodák és önkormányzatok részére kifejlesztett ügyfél-irányítási rendszere az alap funkciókon túl a következő szolgáltatásokat is biztosítja:

  1. teljes körű ügyfél tájékoztatás a helyszínen és on-line módon,
  2. internetes elérési lehetőség,
  3. teljes körű testreszabhatóság a helyi önkormányzati sajátosságoknak megfelelően,
  4. egyedileg definiálható ügytípusok, ügyintézési idők, ügymenet átfutási idők ügyintézői kapacitás figyelembevétele,
  5. egyedileg beállítható ügytípus információk,

A rendszer alkalmazása növeli az ügyfelek elégedettségét, mivel:

  1. használatával jelentősen csökkenthető az ügyintézési idő,
  2. tervezhetőbb egy adott ügy elintézésének határideje,
  3. kiküszöbölhető a sorban állás és a többszöri megjelenés.

A rendszer bevezetése az önkormányzatok számára előnyös, mert:

  1. átláthatóbb, hatékonyabb ügymenetet, munkavégzés biztosít így költségcsökkentő hatású,
  2. jogszabályoknak való megfelelés,
  3. egyedi ügykezelési munkamenetek, egyedi ügyintézési idők megadása,
  4. többszörös ügyintézések kezelhetősége,
  5. különböző statisztikai kimutatások érhetőek el,
  6. központilag menedzselhető.

A rendszer a változó igényeknek megfelelően rugalmasan bővíthető, testre szabható. Komplett rendszerként szállítjuk, de természetesen a már meglévő rendszerekhez való illeszthetőséget is tudjuk biztosítani.