Licenc menedzsment

A szoftvergazdálkodás támogatása és központi licencmenedzsment keretében vállaljuk, hogy a megbízó által meghatározott szoftverek tekintetében folyamatosan, a licencek lejárati idejének megfelelően, vagy felmerülésükkor az igények alapján biztosítjuk a szükséges szoftverlicenceket valamint ellátjuk az ahhoz kapcsolódó egyéb központi licencmenedzseri feladatokat:

  1. Licenc igények összegyűjtése (szoftver leltár) és nyilvántartása a Microsoft „SAM” módszertan alapján;
  2. A Megbízó által licencelt szoftverekkel történő központi gazdálkodás (központi licencpolitika érvényesítése, licencek elosztása, igények folyamatos követése);
  3. Licencek optimalizálása mind a mennyiségi, mind a megfelelő licenc típus kiválasztása terén;
  4. Javaslattétel a költséghatékonyabb licencbeszerzés kialakítására;
  5. Akár a teljes rendszermenedzsment mellett a szoftver gazdálkodás támogatása és nyilvántartása különböző eszközök segítségével:
  • Microsoft Intune,
  • Microsoft System Center,
  • Open Audit,
  • Map Toolkit,
  • Stb.