Projektkövető rendszer

Vezetői Kontroll és Projektkövető rendszer

A Vezetői Kontroll és Projektkövető rendszert (VKP) speciálisan önkormányzatok és gazdálkodó intézményeik, valamint egyéb közfeladatokat ellátó szervezetek számára kifejlesztett ügyviteli programcsomag. Jelentős hozzáadott értékkel járul hozzá a szervezetek átlátható működéséhez, amelyet hazai és közösségi jogszabályok figyelembevételével alakítottunk ki, az egységes és szükséges belső kontroll, információ biztonság eléréséhez.

MI IS AZ A VEZETŐI KONTROLL?

A vezetői kontroll célja hatékonyabb, olcsóbb, ellenőrizhető és biztonságos folyamatok által a szervezet külső és belső igényeinek kielégítése, a stratégiai céloknak megfelelő működés elérése.

MIÉRT HASZNOS A VKP?

Növeli a hatékonyságot:

  1. Az ügyek átfutási ideje csökken;
  2. A költségek csökkenek;
  3. Átláthatóvá, mérhetővé válnak a folyamatok;
  4. Szervezeti egységek közt átívelő folyamatok gördülékenyen mennek, magas minőségű outputtal.

Növeli az eredményességet:

  1. Nő az ügyfél elégedettség;
  2. Több sikeresen bevezetett projekt;
  3. Elvárásoknak megfelelő, határidőre teljesített feladatok;
  4. Javul a belső ellenőrzési folyamatok automatizálási szintje.

A VKP FŐBB JELLEMZŐI

Ügyviteli rendszerünk teljesen integrált, a már egyszer bevitt adatok a rendszer minden moduljában megjelennek, így a jogosultak azonnal értesülnek az új információkról, változásokról. Lényegesen csökken az adminisztrációra fordított idő, továbbá a közös adatbázis tartalmazza az intézmény ügyvitelét és feladatait érintő összes információt. Az Intézmény és a munkatársainak tevékenysége átláthatóvá, könnyen ellenőrizhetővé válik. Rendszerünknek köszönhetően naprakész, tényadatokat tartalmazó elemzések, kimutatások alapján hozhatja meg stratégiai döntéseit.

A rendszer különböző add-on opciókkal látható el. Teljes mértékben a megrendelői igényeknek megfelelően, testre szabottan kerül átadásra.

Főbb funkciók:

  1. Naptár,
  2. Címjegyzék,
  3. Integrált, belső Email alapú levelezés / Intranet,
  4. Modul alapú Feladat- és jegyzetkezelő,
  5. Integrált File Adatbázis és Kezelő rendszer,
  6. Teljes értékű projektkezelő modul,
  7. Nyomkövető modul,
  8. Tudástár (Knowlege Base),
  9. Erőforrás kezelő,
  10. Külső integrációs lehetőségek (okos telefonokkal, külső levelezőrendszerekkel, stb.).

A VKP és a HelpDesk megoldás csomagok tagjai önmagukban is kimagasló lehetőségeket rejtenek, ugyanakkor együttesen, integrált megoldásként még nagyobb értéket teremtenek.